استخدام پیمانی 21 عضو هیأت علمی جدید در دانشگاه ایلام تا ابتدای سال تحصیلی جدید 

خانه خبرها

 

دکتر کوخايي زاده معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام، گفت: با توجه به تسهيل در جذب اعضاي هيات علمي، 21 عضو هيأت علمي جديد تا آغاز سال تحصيلي جديد بصورت پيماني در دانشگاه ايلام استخدام مي‌شوند.
  به گزارش روابط عمومي، دکتر کريم کوخايي زاده معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام و دبير هيات جذب با اشاره به نقش محوري و سازنده اعضاي هيات علمي در رشد و بالندگي علمي دانشگاه، گفت: در اين راستا جذب و بکارگيري نيروي نخبه و فرهيخته امري ضروري استدو بدين لحاظ دبيرخانه هيات اجرايي جذب اعضاي هيات علمي دانشگاه ايلام با هدف انجام روان و چابک امور مربوط به جذب يا تبديل وضعيت استخدامي اعضاي هيات علمي در حال انجام وظيفه مي باشد. 

 


دکتر کوخايي زاده افزود: از آبان ماه 1400 اين دبيرخانه با رويکري جديد و با شعار قانونمداري، عدالت محوري، تسريع در بررسي فرايندهاي جذب و تبديل وضعيت و امور ديگري که مربوط به دبيرخانه مي باشد، اقدامات خود را شروع کرده است.
دبير هيات اجرايي جذب اعضاي هيات علمي دانشگاه ايلام، يادآور شد: يکي از مشکلاتي که مراجعين به دبيرخانه هميشه نسبت به آن اعتراض داشتند، زمان‌بر بودن فرايند انجام تبديل وضعيت ها در سال هاي گذشته بوده است، که با اقدامات صورت گرفته در اين دبيرخانه و هماهنگي لازم با بخش هاي مختلف جذب وزارت عتف، اين امور در کوتاه ترين زمان ممکن انجام مي گيرد. به طوري که در اين مدت 19 پرونده تبديل وضعيت از پيماني به رسمي آزمايشي و 28 پرونده تبديل وضعيت از رسمي آزمايشي به رسمي قطعي به طور کامل انجام شده است.
دکتر کوخايي زاده در خصوص تبديل وضعيت ايثارگران مطابق بند پ ماده 90، اظهار داشت:  دبيرخانه جذب دانشگاه ايلام از ابتداي شروع به کار هيات جديد، اين بند از ماده  را در دستور کار قرار داد و تاکنون پرونده 5 نفر از اين عزيزان که مشمول اين بند و ماده بوده اند، تبديل وضعيت آنها از پيماني به رسمي قطعي انجام شده و يا  در حال نهايي شدن در جذب مرکز مي باشد.
عضو هيأت رئيسه دانشگاه با اشاره به سه مورد فراخوان جذب هيات علمي جديد، بيان داشت: مقدمات فراخوان مربوط به ارديبهشت ماه سال جاري هم انجام شده و نيازهاي گروه هاي آموزشي به مرکز نظارت ارزيابي وزارت و مرکز جذب اعلام شده که بنابر اطلاعيه مرکز جذب بعد از اخذ مجوزهاي لازم بزودي اطلاع رساني خواهد شد. 
دبير هيات جذب دانشگاه، افزود: اين دبيرخانه در اين مدت نهايت تلاش خود را در جهت جذب سهميه هاي اختصاص يافته از جانب وزارت علوم  به اين دانشگاه انجام داده است و در اين راستا، تاکنون احکام کارگزيني 9 نفر از افراد جديد الاستخدام را در فراخوان هاي مختلف صادر نموده و تعداد 21 پرونده را به مرکز  جذب براي تاييد نهايي ارسال کرده است که به محض موافقت مرکز جذب با استخدام پيماني آنها، احکام کارگزيني آنها تا قبل از مهرماه صادر خواهد شد. 
دکتر کوخايي زاده، يادآور شد: ضمنا مجوز استخدام 28 نفر از افراد فوق الذکر از هيات امنا اخذ شده و مجوز افراد ديگر و فراخوان جديد هم در دستور کار  هيات امنا جهت اقدامات بعدي قرار گرفته است. 
معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه، افزود: برخي از پرونده هاي فراخوان هاي قبلي که از سال 1398 بلاتکليف مانده بودند با پيگيري هاي مستمر به سرانجام رسيده و برخي از آنها منتج به صدور حکم شده که بزودي احکام کارگزيني آنها صادر خواهد شد.

دکتر کوخايي زاده، اضافه کرد: در اين بازه زماني علاوه بر پي گيري پرونده هاي متقاضيان جذب، تبديل وضعيت از پيماني به رسمي آزمايشي و از رسمي آزمايشي به رسمي قطعي، جذب حداکثر سهميه هاي اختصاص يافته به دانشگاه ايلام از جانب مرکز نظارت و ارزيابي وزارت و مرکز جذب،  پرونده هاي متقاضيان جذب در  دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي دولتي و غير دولتي داخل استان به نحو احسن انجام شده و از طريق وزارت پي گيري شده است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها